Copyrighted ♥

Profile Affies Misc Credits
Welcome to my little blog!
Please be nice, don't copy, and tag before you leave! n_n
Tested in mozilla firefox lml

bold italic strike underline em
‘‘In the Middle of Chaos ★’’
lunes, 25 de abril de 2011 @ 19:09
0 Comments leave me one?
Je voudrais bien te dire, que tes actions me font du mal...
Mon coeur est si casse, brisse et dechire que je ne sens rien de plus.
Parfois je voudrais te dire tout, mais j'ai peur de te blesser,
En fait, J'ai peur que tu me laisses.
Meme si tu n'est plus comme avant, Je voudrais rester
a tes cotes...Pour t'aimer et prendre soin de toi...
Cet amour me consumme...

0 comentarios:

Publicar un comentario

{H o m e}


I wish...i was taller
I wish...kidnapping wasnt a crime (i want TOP really bad)
I wish...i was younger
I wish...i was a old aztec king (yes king)
I wish...TOP WAS MINEEEEEE!
I wish...LOVE SONG VIDEO WAS BETTER!!